Туризам – Насочување на скијачки летови кон Норвешка

Вести

Кога „Avinor “и „Norway Home of Skiing “(NHOS) склучуваат партнерство, тие имаат една јасна цел: да обезбедат, повеќе меѓународни патници да ја изберат Норвешка и нејзините ски дестинации.

Аеродромот во Осло ја зајакнува својата позиција како центар за скијачки туристи.

Во „Norway Home of Skiing “(NHOS), работиме на промоција на норвешките алпски дестинации со години и нема сомнение дека интересот за Норвешка е силен и растечки. Норвешките алпски дестинации се повеќе од конкурентни со другите европски дестинации и кога станува збор за цена и квалитет, вели извршниот директор на NHOS, Тревор Де Вилиерс.

„ Avinor “и NHOS ќе работат стратешки за да го пласираат норвешкото алпско скијање на целни пазари каде што скијањето е во голема побарувачка.

– Заедно со NHOS, гледаме значаен, неискористен потенцијал во промоцијата на норвешкото зимско и алпско скијање кај туристите низ Европа и американскиот источен брег. Норвешките дестинации последната деценија еволуираа и не се повеќе мали ски-центри со ограничена понуда. Прераснаа во големи, добро развиени одморалишта со сите модерни сервиси и инфраструктура. Треба да му покажеме на светот, бидејќи ова е најдобро чуваната тајна на Европа, вели Јоаким Вестер Андерсен, виш директор за развој на центарот на аеродромот во Осло.

Де Вилиерс директорот на NHOS веруваат дека систематската работа со авиокомпании, тур-оператори и силното присуство на големи и релевантни настани е клучно за нивните континуирани напори со Авинор.

– Во NHOS со години работиме на промоција на норвешкото алпско скијање кај туристичките оператори ширум светот. И забележуваме дека интересот за Норвешка и одморалиштата на NHOS расте. Кога „Авинор “ги вклучува своите односи со авиокомпаниите, можеме да го забрзаме овој интерес уште повеќе. Мислам дека ова е одличен пример за тоа како клучните играчи во Норвешка работат заедно кон заедничка цел: да го зголемат пазарниот удел. Норвешките планини и зими се ненадминливи. „Зимата е во нашата днк и ќе ја пренесеме оваа порака на релевантните пазари “, нагласува Де Вилиерс.

SNØ скијање на затворен

Претседателот на NHOS, Роџер Еспели, верува дека партнерството со Avinor ќе ги зголеми шансите за привлекување повеќе скијачи во Норвешка

– Ќе го подигнеме нашиот бизнис на друго ниво на меѓународен успех со тоа што ќе ја здружиме силата на двата бренда и ќе работиме на меѓународните пазари за да донесеме уште повеќе гости на сите дестинации на NHOS.

А што е со вистинскиот интерес од авиокомпаниите и туристичките оператори?

– Ние сме во раните фази од нашата работа, но искрено можеме да кажеме дека интересот е значаен. Најизненадувачко е колку малку знаење и свест има за норвешката зима и нашите алпски дестинации меѓу авиокомпаниите. Водиме многу возбудливи разговори со неколку големи авиокомпании и имаме голема доверба дека овој проект ќе доведе до тоа повеќе луѓе да ја изберат Норвешка пред другите алпски дестинации во Европа, заклучува Вестер Андерсен.

„ Norway Home of Skiing “ е здружение на алпски дестинации, вклучувајќи ги Voss, Myrkdalen, Narvikfjellet, Norefjell, Gausta, Beitostølen и Geilo.

Претходен написи
ФИС ја удвојува финансиската поддршка за федерациите и спортистите
Следен напис
Нови скијачки летови на EasyJet Ski до Скандинавија за 2026 година