По доброто закрепнување во финансиската 2021-2022 (313 милиони евра приходи), Rossignol Груп објави силен раст во бизнисот и за финансиската година 2022-2023 година, со зголемување од 28%, и приходи од 401 милион евра ( на 31 март 2023 година).
Формиран пред 116 години на Француските Алпи, а денес глобална референтна точка во зимските и планинските спортови, групацијата е посветена на диверзификација на понудата и одржлив развој. До 2026 година, Rossignol очекува да генерира речиси 30% од својот бизнис преку понудата на облека и обувки и да продолжи да ги отвора вратите за сите сезони и мулти-активност во планините.
И покрај променливите снежни услови во различни периоди и географски области, групата Rossignol имаше корист од големата посетеност на скијачките центри и зголемената привлечност на планините.
2022-2023 година ќе биде рекордна година. Групацијата Rossignol силно расте на сите пазари (+36% во Франција, +39% во Европа, +16% во Северна Америка и +10% во Азија) и дистрибутивни канали и се зајакнува во спортска опрема и облека.
Изминатава сезона, Rossignol Group претстави две важни иновации: ски Rossignol Essential, кој нуди исклучително висок потенцијал за рециклирање (77%, 10 пати поголем од оној на традиционалното скијање) и Dynastar Hybrid Core 2.0, нов процес на производство. што доведе до значително намалување на сите еколошки индикатори измерени во контекст на анализата на животниот циклус на производот.
Под Rossignol група спаѓаат брендовите Dynastar, Lange, Kerma, Risport