Големината и интензитетот најважни

Вести

Анкета спроведена во периодот април, мај 2023 година, каде учествуваа скијачи, испитаници од базата на европски туристички агенции.

Клучни иницијатори, фактори за изборот на одморалиште се количеството, интензитетот на паднат снег (90%), големината и бројот на патеки (71%) и центарот да е добар за просечни скијачи (66%).

Како јасен доказ дека скијачкиот пазар е повторно во полн замав е тоа што дури 68% биле на скијање повеќе од еднаш после Ковид кризата.

Скијачите се заинтересирани за безбедна резервација на пакет за одмор преку реномиран агент, а само 15% рекле дека претпочитаат да смислат сопствен аранжман и маршрура на патување, но повторно се потпираат на агенти за да го организира и резервира одморот во нивно име.

Исклучително охрабрувачки е да се забележи дека повеќе од половина од анкетираните редовно скијаат по две недели по сезона, а желбата и интересот за скијање се враќаат сериозно.

Доминираат фамилијарните групи, групи до четворица или 5+

Претходен написи
Науката за вежбање при студено време – носете мерино
Следен напис
Се сруши австрискиот врв Fluchthorn висок 3400 метри