Од 28 до 30 март на Копаоник во хотелот „Вицерој“ се одржа самитот на планинските центри на централна Европа „MoReSCE“. Самитот собра еминентни експерти од оваа индустрија, а беше организиран од „Скијалишта Србија“ и Центарот за истражување на туризмот и туристички студии.
Слоганот на овогодинешниот состанок е „Инвестиции и иновации во планинските центри“. Бидејќи оваа индустрија беше многу погодена од пандемијата, но и од војната и климатските промени, клучните теми беа инвестициите, подобрувањето и натамошниот развој на скијачките центри.
Копаоник изминативе денови беше центар на средба на претставници на 20 планински центри од 8 земји од регионот и компании од областа на инфраструктурата, развојот и дигитализацијата на центрите. Уште во 2013 година, Скијалишта од Србија, во соработка со Центарот за истражување и студии за туризам, го развија брендот „MoReSCE“, кој на секои 5 години собираше лидери во индустријата за планински туризам.
Откако пандемијата силно ја погоди туристичката индустрија и пакетот за климатски промени влијаеше на развојот на планинските центри, темата на овогодинешниот состанок беше за инвестиции и иновации, со цел подобрување на конкурентноста, подобро позиционирање и лесна пристапност. Планински центри од Србија, Словенија, Босна и Херцеговина, Македонија, Црна Гора, Романија, Бугарија и Турција беа присутни заедно со лидери во индустриите за правење вештачки снег, планирање и развој и дигитализација кои разговараа за темите за виртуелни скијачки патеки во конструктивна атмосфера. билети, продолжување на летната и зимската сезона, закрепнувањето на центрите по кризи и многу други теми кои влијаат на конкурентноста и развојот.
Со учество на над 100 делегати, претставници на Министерството за туризам и млади на Србија и Министерството за економски развој и туризам на Црна Гора, MoReSCE уште еднаш ја позиционираше Србија како лидер во развојот на планинските центри, а Скиалиста Србија како пример за најдобри практики.