Zermatt вредно е да се напомене дека е car-free зона, односно до таму може да пристапите со лифтови, возови, гондоли, хеликоптери, точак само не и со возило. Тоа е вистинска зелена зона, во која без лицемерие се пристапува оригинално кон зелена еко зона. Наспроти нив ние тендираме со возило да се качиме директно на ски терени.
Постои позитивен тренд на резервации за сместување во Zermatt, дури и ако тие значително се разликуваат од хотел до хотел. Сепак, тие имаат едно заедничко, посетителите пред се домашни туристи од Швајцарија. Кога жичарниците во Швајцарија се отворија на почетокот на јуни, се очекуваше постојан пораст на алпскиот туризам. „Овие очекувања се исполнети, дури и малку надминати“, рече Даниел Лугген, директор за туризам за Zermatt – Matterhorn.
Апел до редовни посетители. Многу хотели во Zermatt имаат голема редовна база на клиенти во Швајцарија со која контактираат. Оваа стратегија е успешна од повеќе причини: во април, Матерхорн беше осветлен со пораки на надеж и солидарност, привлекувајќи внимание и сочувство кон дестинацијата, во мај се случи кампања за ваучер, во која купувачите добија дополнителни десет проценти бесплатно. Покрај тоа, специјални кампањи и иновативни идеи од хотелиерите, како што е новиот сеопфатен пакет, сите ги привлекоа посетителите кон подножјето на светски познатиот Matterhorn.
Огромното мнозинство на тековните посетители се од Швајцарија. „Имаме среќа што многу компании се фамилијарно управувани. Ова ја прави посетата многу лична, што Швајцарците го ценат “, рече Луген. Друга предност е мешавината на живи улици во селото и слобода и простор во планините. Посетителите што пристигнуваат во Zermatt се третираат на многу посебен начин и добредојде. Zermatt дирекцијата и нивните услужни партнери ги поздравуваат посетителите лично на железничката станица и ги покануваат да споделат чаша бело вино. Целта на ова е да им покажеме на гостите колку се ценети и почитувани.
Однесување кон резервациите е прилично комплексно. Швајцарските посетители живеат толку блиску, и имаат тенденција да се резервираат во последен момент. Чекаат да ја видат најновата временска прогноза и потоа да одлучуваат дали да резервираат. Ова го прави бизнисот многу зависен од времето. Во моментов, постојат добри нивоа на резервации, особено за викендите. Откако ќе започнат летните одмори, очекуваме да видиме повеќе еднонеделни резервации.