Туристички старт-ап за патувања без летови

Вести

Патничката индустрија е уништена од Ковид, но еден нов оператор смета дека ова е идеално време да се започне одржлива компанија за одмор

Бидејќи голем дел од патничката индустрија се бори за опстанок, сега можеби не изгледа најдобриот момент за започнување туристичка агенција, но Byway, нов британски оператор специјализиран за одмор без летови, смета дека е совршено време. Развиена за време на пандемијата и лансирана оваа недела, стартапот нуди патувања со воз, брод и велосипед до скриените делови на Велика Британија и Франција, со планови да се прошири низ Европа откако ќе се продолжи со патувањата. Нејзините основачи не се вознемируваат од моменталната тешка состојба во индустријата, која забележа загуба на десетици илјади работни места и неуспех на дури и одамна воспоставени бизниси.

„Јас ја поставив Byway седмицата кога влеговме во блокада во март, па добивaв многу скептични погледи“, рече основачот и извршен директор Кат Џонс, кој го напушти работното место во инвестициска компанија за да го стори тоа. „Но, мислам дека ова е совршено време. Одржливоста навистина ги движи одлуките на луѓето сега и патувањата треба да се променат “.

Таа верува дека компаниите кои ќе имаат поодржлив пристап кон патувањето откако ќе бидат укинати ограничувањата, може да поминат подобро и е во мисија да тги урне патувањата без летови во мејнстримот.

„Луѓето бараат поинаков начин за патување отколку што биле пред Ковид“, рече Џонс. „Минатата година, кога решив да го сторам ова, почувствував дека луѓето сакаат да патуваат на овој начин, но треба да ги убедам “.

Таа сега верува дека Ковид ја завршил таа работа за неа, со повеќе патници кои сакаат да избегнат преполни аеродроми, да се одморат поблиску до дома, да искусат природа и да ги поддржат локалните бизниси – сето тоа е нејзин етос. Byway ќе се фокусира на бавно патување, честопати патувања со повеќе застанувања, опремени со семејно, независно сместување во места што не се преполнети. На пример, во Корнвол, патниците избегнуваа жаришта како што е Сент Ајвс и, наместо да одат на патеката со сите други, на пример, наместо тоа, ќе ја истражуваат планината Свети Мајкл со кајак. Во Шкотска, ќе им биде препорачано да се задржат на ручек со морска храна во пристаниште, наместо да брзаат на првиот траект или да се симнат од возот ако се случи да поминат покрај прекрасно езеро и да заминат на пливање. „Нашата мисија е да го направиме овој вид патувања достапен за луѓе кои немаат време и волја да го направат целото истражување сами“, рече Џонс.

Пакетите започнуваат од 198 фунти по лице за три ноќевања, вклучително и патување и сместување; тие се враќаат до последната минута доколку ограничувањата на Ковид ги менуваат плановите. Неколку тест патувања се одвиваа во текот на летото помеѓу заклучувањата, со следните клиенти планирани да патуваат во Шкотска во првата недела од декември, доколку прописите дозволат. Додека милиони свртеа грб на летовите поради пандемијата и со преживувањето на многу авиокомпании и аеродроми кои сè уште висат, одлуката на Byway да се фокусира на патувања без летови може да се покаже како мудар избор. Дури и пред пандемиската побарувачка за патувања без летови, одржливото патување растеше.

„Видовме раст на свеста и грижата за поодржливи форми на патување и туризам во последниве години“, рече Ренди Дурбанд, извршен директор на Глобалниот совет за одржлив туризам, кој воспоставува стандарди за дестинации, хотели, тур-оператори и креатори на политики ширум светот.

И други  британски тур-оператори дадоа опции за патувања без летови, вклучително и Ski Solutions, која ги лансира своите први пакети за самостојно патување оваа зима. Додека некои европски железнички компании биле под притисок да направат кратења за време на пандемијата, плановите за многу нови линии одат напред. Австрискиот национален железнички оператор ОББ купува 33 нови возови за спиење Nightjet и планира три нови линии: од Цирих до Амстердам, Рим и Барселона со швајцарскиот оператор СББ од следната година. Вклучени се и владите: Шведскиот орган за транспорт објави во јули дека ќе инвестира во нови возови за спиење кои сообраќаат од Стокхолм-Хамбург и Малме-Брисел. Во мај, француската влада и наложи на „Ер Франс“ да престане да работи со домашните кратки летови каде што железницата нуди одржлива алтернатива, во замена за 7 милијарди евра за спас од коронавирусот.

Претходен написи
Слаб снег низ ски регионите
Следен напис
Најдолгата виа ферата во Швајцарија – Leukerbad